Tuesday, January 4

Science Stream

Sekolah baru sahaja bukak semalam.Dengan hati yang berdebar-debar aku menghadiri sekolah buat pertama kali selepas PMR yang sudah lepas. Aku dapat bertemu semula dengan kawan-kawan aku yang dah lama tidak berbual.Mula-mula seperti biasa, perhimpunan diadakan untuk mengatur murid-murid didalam tingkatan masing-masing.Semasa aku berada di dalam lautan manusia itu, aku terpisah dengan kawan-kawan aku(not to mention kenapa lah budak-budak india suke sangat duduk berkolompok??) dan terpaksa duduk di belakang barisan(bersepah-sepah) -fast foward-

Murid-murid tingkatan 4 semua dijemput masuk ke dalam dewan.
 
                                  -fast foward-

Semasa cikgu menyenaraikan murid-murid mengikut kelas, aku berharab bersungguh-sungguh yang aku dapat masuk kelas Sains. Tidak kisahlah walaupun masuk kelas C. Semasa cikgu menyenaraikan murid-murid kelas C,
aku harap ada nama aku, tetapi tiada, dengan itu aku terus yakin bahawa aku akan memasuki kelas B.

Terima kasih Allah.

No comments:

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.