Monday, August 15

BitterSweet Moment

Okay semalam ade Gathering yang dianjurkan oleh kelas B2STARI sendiri. Semalam memang best gile kot sebab kite semua bergembira...tapi sebelum kegembiraan ade lah ujian daripada Illahi yang memang nak patahkan semangat kiteorang nih lah ujian-ujian daripada DIA.


  1. Kena "halau" dengan budak-budak form 3 disebabkan oleh ketidak-efisien pihak Kedai
  2. Terpaksa merapat-rapat dekat meja luar tepi tempat tertutup yang dimana kami dihalau. 
  3. Tengok budak-budak lelaki lain pakai baju t-shirt (aku pulak pakai baju melayu lol malu gile)
  4. Yang pihak "menghalau" adalah pelajar-pelajar tusen yang aku sekarang tengah bercuti dari.
  5. Menghabiskan masa kira-kira 45 minit beratur dan mengutuk-kutuk kedai tersebut. 
  6. Berbuka puasa semasa beratur.
  7. Kena bakar balik lemak yang aku telah consume semasa makan dan melantak makanan dan air orang.


Muke aku masa kena halau.


Tapi lepas itu semuanya okay! :D

  1. Kedatangan cikgu K dan Cikgu A telah hampir buat aku tak kutuk  pihak kedai dengan lebih teruk lagi (yelah tu) 
  2. Dapat merapatkan diri dengan kawan sekelas aku masa sesi mengata pihak kedai.
  3. Dapat melantak  Double ***. Pergghh!!! sedap gile...walaupun aku makan dalam keaadan yang marah dan gembira masa tu.
  4. Sesi CamWhore dan Ambil gambar bermula!!!!! 
  5. Sesi Aegyo bermula dengan dak-dak lain.
  6. Kedua-dua cikgu sporting gila!!!
  7. Dapat Bergambar dengan Si Dia!!!
  8. F tahu rahsia aku dan tolong amik gambar dengan Dia.(situasi ini membuat aku rasa malu gile)
  9. Dapat "Melantak" *******. 
  10. Claim Free Refill!!! Woohoo!!!!
  11. Dengar kisah-kisah hantu dengan cikgu.
  12. Dapat FB cikgu K!!!!! yeah!!!!
  13. Dapat merapakat hubungan silaturahim dengan semua orang yang hadir semalam!!!!
  14. Ambik gambar gune ipad dan bukak FB gune Ipad. You Jelly? 
  15. Still lagi mengata pihak kedai dan "penghalau"(tapi sikit jer...sekarang)
  16. Pergi dan balik tumpang kawan dan mempunyai abang yang Sporting gile!!!

Seperti yang korang dapat lihat, sebelum kegembiraan mesti ade kesedihan dan penderitaan. LOL
Tapi masa amik gambar tu yang paling best!!!! 

Masa amik gambar kiteorang semua

Saja buat macam menyeronokkan masa amik gambar sehingga membuat bising sampai buat kiteorang macam lagi best daripada diorang kat dalam tu.

                                                                  "You Jelly?"

No comments:

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.