Saturday, May 7

Apa Khabar.

Dah lama gila aku tak tampal apa2 di belog aku nih. Disebabkan oleh perkara2 yang tak patut berlaku.. seperti Desktop yang gila tiba-tiba off setiap lima minit.. dan lain2.. apa boleh buat.. dah nasib...

Aku sekarang cuma boleh harap yang ibu aku beli laptop baru... dan tukar modem kami menjadi Wifi. mesti best nnt. :)

Sekarang aku terpaksa belajar bersungguh dan study... terutama pada subjek FIZIK!!!!!!!!!!! chemistry, Biology dan ADD MATH(magik Puan Loh). Sigh. Tunggu masa je untuk fail2 subjek yang "best" ini.

dah lah.. tu je.. terima kasih kerana membaca. :)

2 comments:

▽mirul ▽dlan said...

bahh, terkenang zaman dulu masa aku mula bejinak dengan subjek2 yang dulu aku anggap CELAKA. HAHA. rupanya takde le susah mane. gudluck dude.

Unknown said...

gudluck AQIB,,,
subjek lain tu boleh buat punya la..
tapi addmath tu, kena suruh otak tu absorb baik2 la :D

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.