Saturday, April 9

Hari Sabtu

hari ini adalah hari sekolah untuk budak2 Smkbbsb. Aku adalah salah satu manusia yang semangat gila pergi tapi nyesal gila masa dekat sekolah. Aku datang harini pon sebab aku nak ambik akunye MP3 aku daripada Hanisah. hohohohoho.. 

 Mula-mula aku memang risau gila sebab takut dia tak datang ke ape.. pastu datang lak die.. nasib baik.. aku apa lagi ambik ah Mp3 tu dan simpan selepas di pas-pas daripada Zainol ke Hanisah. Aku memang rindu gila dekat akunye Mp3.   Then kiteorang lepak je dalam kelas... Not to mention, ada ke Puan. L nak ajar Add Math padahal hari isnin xde addmath. Zainol apa lagi dia x bagitau pon Puan L yang sume cikgu x masuk hoohohho best gila!! tapi masa Agama, Puan F masuk dan kiteorang hafal ayat2 hafazan dan Wirid. Masa tu jugak lah aku rasa ngantuk gile dan tertidor, tapi aku sempat hafal doa hafazan.Nasib baik. 

tu je lah.. terima kasih kerana baca. :)

No comments:

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.