Saturday, June 18

Cerita hantu.

Sejak kebelakangan ini, aku telah mendengar banyak citer hantu dprd kawan aku nih, die merupakan kawan aku sejak sekolah rendah dulu, dan kami telah terpisah apabila aku melangkau ke dunia remaja(ceh, padahal baru masuk tingkatan 1 je, tu pon masih lagi kanak-kanak ribena) 

Sejak aku masuk tingkatan 4 nih, aku telah ditemukan dengan die kembali(lololololol, cam lain je ayat die) apabila die telah memasuki Pusat Tusen Mawar(promote). Pada mulanya, aku memang kenal die, tapi aku saja je buat tak kenal sebab aku pon tak pasti yang die masih ingat aku lagi ke tak. Pastu die masih kenal aku lagi(ade event tapi malas nak taip).

Akhirnya, aku telah mendengar cerita-cerita dan die punya Pengalaman die berkenaan dengan Paranormal. Aku nih sebenarnye agak penakut sikit dan aku paling tak suka hantu + aku nih memang tak pernah ade pengalaman dengan  hantu-hantu nih.

Die citer lah semua pengalaman die dan sejak kebelakangan nih, aku makin lama makin minat pulak kisah-kisah Paranormal ini tapi dalam masa yang sama, aku jugak semakin takut dengan hantu....... XO

1 comment:

Unknown said...

haha. lek la...
kuatkan iman tu...

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.