Sunday, July 3

Perbarisan/Kawad kaki

Ok, biar aku berterus terang kenapa aku masuk perbarisan tahun ini.

  • Saja je nak bagi Rumah Hang Tuah menang(padahal nak lari daripada berjumpa dengan Pn. Loh.). 
  • Aku nak melatih aku punya disiplin.
  • Menjadi seorang yang 'team player'(padahal aku diri cam tunggul jer ignore semua orang
  • Dapat melatih diri aku yang Socially Awkward ini supaya biasa dengan kehadiran orang-orang yang aku tidak kenal(padahal aku jadi invisible dan tak tegur pon orang). 
Keburukannya pulak adalah,
  • Aku menjadi semakin jahat dalam mengutuk orang lain dan mengata orang tentang kesalahan yang mereka lakukan.(padahal aku tak sedar diri banyak kali salah step tapi tengok kesalahan orang jer)
  • Aku dapat Sunburn yang paling teruk sehingga kulit muka aku menjadi seperti arang(ceh, aku nih bukannye putih sangat pon. sila baling batu)
  • Aku menyusahkan orang lain sehingga mereka kena denda termasuk diri aku sekali.( aku adalah 'Black Hole" yang menyedut semua orang masuk . Tumbuklah muka aku sekarang.)

No comments:

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.