Thursday, July 7

Si dia.

Okay, blog aku hari ini adalah sebagai luahan hati sahaja. Aku ada suka kawan aku sorang nih, mungkin sebab aku rasa yang tiada satu pon perempuan yang macam die.  okay biar aku senaraikan kenapa aku suka dekat die.


  1. die mempunyai minat yang sama dengan aku.
  2. die bukan seorang yang suke 'judge' orang berdasarkan minat mereka.
  3. die sorang yang pandai dalam kelas.
  4. baik hati dan memahami.
  5. aku rasa selesa cakap dengan die walaupun ade masanya aku rasa janggal nak cakap dengan die.
  6. die telah mengajar aku dan berjaya menghasut aku dalam meminati sesuatu genre music yang dulu aku tak dengar.
  7. die tinggi sikit daripada budak-budak lain dalam kelas aku. 
Aku banyak kali menyusahkan diri die tadi die cool je dan sekarang nih... die jatuh sakit.. buat aku rasa risau je dengan keadaan dia. Semoga die cepat sembuh. Ameen.

2 comments:

▽mirul ▽dlan said...

uuu, laki mane le yg bertuah dapat crush macam ko nieh.. ahhaha






jkjk

syahirah said...

wah wah !! aqib dah pandai ehh ?
HAHA.. semoga kau dapat luahkan perasaan kau at dy sebelum dia dikebas org ! HAHA.. eh , omong2 , spe uh ? tak citer pun kat aku ..

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.