Thursday, March 31

Happy Birthday to ______?

Cuba teka semalam hari jadi siapa? Mestilah aku.(bangga diri jap)  Okay. Mari kita "recap" dengan aku tentang apa yang aku telah lakukan semalam.  Pagi semalam ada Majlis Pertauliahan Pengawas,Pengawas Pusat Sumber, Pebimbing Rakan Sebaya dan Pengawas Koperasi. Aku terkejut dengar yang Azani punya hari jadi sama dengan aku.Tah sape dah bagitau(dia x bagitau secara direct, tapi cam terjerit). Kita skip part tu, Part nih. Dah Habis.(malas nak taip).Lepas sahaja habis majlis pentauliahan, ramai-ramai duduk dalam dewan tunggu makanan. Masa tu jugak Azani telah keluar dewan dan Nazri telah plan dengan suma pengawas dalam dewan tu untuk nyanyi lagu hari jadi dekat Azani.Lepas sahaja Azani masuk, Semua pengawas nyanyikan lagu hari jadi dekat Azani. Aku pun join sekali. Semangat sebab hari jadi dia sama dengan aku. Lepas tu, sume dah habis nyanyi, Khairi dan Hakiki bising lak, cakap "ucapkan dekat Aqib sekali" Aku masa tu malu gila, sebab aku memang xnak orang fokus dekat aku dan masa tu jugak suma orang gembira je aku nampak Azani gembira.. Aku jugak xnak curik "spotlight" daripada Azani, dan masa tu jugak aku tiba2 rasa sedih, dan diam je.

Lepas habis makan dan susun suma kerusi dalam dewan tu. Lepas tu, aku masuk lah ke kelas. Aku memang x expect yang orang akan ingat, so aku saja ambik akunye nama yang ade birthday dekat dinding. Lepas tu, aku saja je tampal balik, lepas aku tampal, sume perempuan wish aku dan buat aku malu gila...

1 comment:

▽mirul ▽dlan said...

LOL. haha kesian kau. aku pun terlupa birthdate ko. sorry..

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.