Wednesday, March 23

Kehilangan.

Pada hari isnin yang lalu, aku telah kehilangan dua benda yang sangat penting dalam kehidupan aku sebagai pelajar. Korang boleh tak teka apa benda itu? Kotak pensil dan kalkulator. Ya, Kalkulator. Masa hari isnin tu, aku dengan gembiranya terima art craft daripada maknae kelas, aku ade tempah pada dia untuk buat nama-nama aku punye bias. Lepas tu, masa balik sekolah, aku dengan cepatnye terjumpa dengan Wan. Nasib baik dia kata Oc fight tu tukar hari selasa. Masa tu aku bawak file kesayangan aku dan kalkulator dan nama-nama bias aku tu dalam kotak pensel. Mase perjalanan aku masukkan file aku dalam beg sebab lagi senang sebab aku suka jalan laju-laju masa balik dan aku suruh kawan aku pegangkan kotak pensel tu, sebab die menyibuk je.. Lepas je dia bagi, aku masukkan lah dalam beg masa tengah jalan tu, dah lah beg tak zip pastu masukkan laju je.
Yang beg tu zip dia terbuka besar je, dan dah sampai kat rumah baru aku sedar yang kotak pensel tu hilang. Aku hampir menangis. Aku telah menghilangkan benda kesayangan aku disebabkan kan kebodohan aku ini.

No comments:

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.