Monday, March 14

Pertemuan yang pertama.

Okay, Entry aq kali ni adalah untuk menceritakan pertemuan pertama aku dengan aqnye senior dan salah satu kawan facebook yang baik. Dia adalah Amirul Adlan. 
ye. Amirul Adlan. Die adalah salah satu stalker follower yang memang rajin update dienye blog .Biasalah, orang popular kan.(sindiran) Aq memang hormat die terutama taun ini apabila die telah menjadi salah satu pengawas sekolah dan memakai baju biru yang memang nampak sesuai dengan die. Korang tau x yang sesetengah orang mempunayai "itu"? Malang nye Amirul Adlan nih memang tidak ade "itu". Walaupun die seorang yang pemalu tapi aq memang bertuah mempunyai seorang kawan macam die.(lol.. percakapan seorang stalker kepada stalker yang lain)


Okay. Aku mula-mula bertemu dengan die apabila masa tu umur aku adalah 11 tahun ataupun darjah 5. Aku kenal dia daripada mak dia iaitu menjadi salah seorang guru yang mengajar aq(x ingat subjek ape). Pada suatu hari, secara tiba-tiba aq telah diminta memanggil anak die yang masa tu aq x kenal langsung(lol.. aq bukan nye suka bersosial pun mase tu.) Aku pun pergi. Mula-mula memang okay, tapi semasa aq masuk kelas die darjah 6 *tut*(x ingat) aq pon pergi terus ke cikgu dan memanggil Amirul Adlan. Masa tu aq pun keluar dan pegi balik ke kelas sambil dia ikut aku. Lepas itu, aq masuk ke kelas dan bagi pas ke Cikgu tu balik. Tu jelah aq kali pertama aku jumpa Amirul Adlan. 


Masa awal tahun lepas, aku telah menjadi kawan dengan Shah Nadhir. Salah Satu senior aku yang aku memang janggal gile apabila bertemu dan aku memang dengki dekat dianya kebolehan untuk melukis dan ini yang menyebabkan aku bertekad untuk membaiki kebolehan lukisan aku.Disebabkan dia jugalah aku telah menjadi seorang kawan Amirul Adlan di Facebook. Masa tu aq teramat kagum dengan dianye kerja-kerja seni(Artwork) di DeviantArt.com(lol stalker) Pada suatu hari, aku telah memberanikan diri untuk meng-add dia die Facebook.Aku ade fill yang private thinggy tu.. Yang aku kagum dengan dienye lukisan dan aku adalah salah satu kawan Aida. Sampai sekarang aq tak pasti yang dia approve aku sebagai kawan Aida Shazlin( kawan aq yang sebenarnye) atau sebagai aida something2(kakak kepada Aida shazlin).Lepas itu, aku pon mula "add" kawan-kawan die(senior-senior aq) dan salah daripada dia adalah Amirul Adlan. Mula-mula aku dengan x tahu malu pon add die. Lepas tu, aku pon tutup Fb. Pastu bukak balik sebab aku masa tu nak ambik tahu siapa Amirul Adlan nih. Aku apa lagi pegi Stalk dienye Profile dan tengok gambar die.
Lepas tu, aku cakap dekat diri aku," Ah, mamat ni rupanya"(lol mase tu aq memang x expect apa-apa pun.)




Tu jelah.

4 comments:

S.Nadhir said...

LOLOLOL. *malu*
aku pun tak ingat kenapa aku approve kau.aku jarang approve strangers.

Muhammad Aqib said...

LOL.
Aku pon tiba2 berani add strangers mase tu.

▽mirul ▽dlan said...

==' "itu" tu apa????

Muhammad Aqib said...

"itu" adalah benda yang membuat orang tertarik dekat kau. Dalam kata lain, the 'X' factor.

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.