Monday, April 4

Meninggalkan.........

Jujurnya, aku nih seorang hipokrit, jahat,pemalas dan selalu berfikiran negatif. Sejak akhir-akhir ini, aku menjadi semakin malas terhadap semua benda. Mungkin sebab aku nak satu hari tanpa stress. Malang nya hari itu memang takkan menjadi disebabkan sikap2 aku.  Aku ada banyak kali terfikir "kan bagus kalau aku dapat hilangkan semua masalah aku".  Aku memang bertuah sebab ada banyak kawan di sisi aku dan aku selalu merasai yang mereka malang sebab ada kawan macam aku nih.  Dan disebabkan ini jugak lah, aku rasa aku nak berhenti daripada memiliki sebarang jawatan di sekolah lagi. Aku cuma nak kurangkan stress aku. Aku memang tak tahu nak buat apa lagi.
  Tapi yang pasti, aku akan meninggalkan jawatan aku masa bulan 5 nanti dan harap-harap yang aku akan berubah menjadi manusia yang berguna lagi.







p/s aku harap korang x kisah aku meluahkan hati aku nih.

3 comments:

▽mirul ▽dlan said...

dulu aku ada kenal seorang budak ni yang malu-malu dan suka stalk aku, akhirnya dia berjaya gak berkawan dengan aku.. mana budak tu sekarang??

Dude, don't give up keh.

==' don't you dare call me "abang" . :P

▽mirul ▽dlan said...

eh jap, comment aku invalid. ==' ignore it. HAHA

Unknown said...

nape meletakkan jawatan ni?? sayanglah

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.