Monday, April 4

Rasa tak betul.

Hari ini memang satu hari yang teruk bagi aku. Aku memang tak tahu apa nak expect daripada sekolah dan kawan-kawan aku lagi. Patutnya, hari aku akan ada O.c fight bersama Wan,Shah dan Lokman tetapi cancel last minute. Sebenarnya aku x kisah tentang  benda tu, tetapi apabila akunye kawan tiba2 melebihi nak panggil diorang masa diaorang tengah study yang membuat aku bengang gila. Aku adalah yang paling muda antara Wan,Shah dan Lokman. Disebabkan itu aku rasa yang aku memang tak layak nak kacau diorang ke apa. Sebaik sahaja dia pergi ke kelas diaorang, aku terus merajuk dan balik rumah dan aku still lagi moody sampai sekarang.

Dah lah aku nye Earphone masuk air. Dah lah benda tu mahal.. dah tu jelah...aku memang x tau nak buat apa dah.. aku cuma boleh harap yang esok akan jadi lebih baik daripada hari ini saja tetapi aku tahu yang aku x patut expect apa2 esok.

1 comment:

▽mirul ▽dlan said...

dude, trust me, masalah aku lagi besar daripada kau. So cheer up. ;)

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.